חברי הנהלה

קבוצת קיופוינט טכנולוגיות שמה לנגד עיניה את שביעות רצון הלקוח ושואפת להעמיד לרשות לקוחותיה את השירות הטוב ביותר ע"י מנהלים ועובדים מקצועיים, מנוסים וקשובים ללקוח.

לרשות לקוחותינו עומד צוות ניהולי  מנוסה ומקצועי ששם לו למטרה לתת ללקוח שירות מעולה ,מענה מקצועי מהיר ואישי כמו גם סביבת עבודה המקנה לעובדינו תחושת שייכות ואהבה למקום העבודה…

כי אנו בקיופויינט מאמינים, שהמשאב היקר ביותרשלנו זה אנשים…לכן עובדים אצלנו מיטב המנהלים בעולם ההייטק הישראלי, כולם בעלי נסיון , מקצועיות ותשוקה לעולם הטכנולוגי.

הרצון שלנו לתת מענה לכל דרישה שמגיעה מהלקוח שלנו, גם זו המאתגרת ביותר,  בסביבות מאתגרות טכנולוגית, תוך הקפדה על שמירת חווית השירות המעולה, יחס אישי ומקצועי ,הם המפתח להצלחה ולצמיחת החברה ולשביעות רצון הלקוחות שלנו, שהולכים איתנו יד ביד לאורך שנים.

אנו בקיופוינט מאמינים שיחס אנושי, שירות מעולה המשלב מקצועיות,תשוקה ונכונות של מנהליה ועובדיה "להפוך את העולם" למציאת הפתרון הנכון ללקוח שלנו הם המפתח להצלחת החברה לאורך זמן .

יעקב גולפור

מנכ"ל

מאז 2010 ועד היום, הבעלים והמנכ"ל של קיופוינט טכנולוגיות בע"מ, יעקב הקים בחברה את חטיבות המחקר והפיתוח, מערכות מידע והסייבר.
בשנת 2016  השתתף ברכישת חברת אגיניקס הנדסה וניהול פרויקטים בע"מ ומאז משמש גם כמנכ"ל שלה, החברה מתמקדת בעולמות הטלקומוניקציה, הרשתות, ההנדסה וניהול פרויקטים.
בעבר ב- ECI טלקום ובנוקיה סימנס נטוורקס יעקב התנסה בהקמה ופיתוח של קבוצות מו"פ בקנה מידה גדול, הממוקמים ברחבי העולם (סין, פולין, פורטוגל, גרמניה וישראל) תוך התמקדות בעיקר בבניה ופתוח מערכות טלקום מורכבות.
מתוך רצון לממש את חזונו להפוך את קבוצת קיופוינט לקבוצה צומחת הנמצאת תמיד בחזית הטכנולוגיה פעילותו השוטפת כוללת פיתוח עסקי חדש של טכנולוגיות ורכישת /הקמת חברות חדשות.
ליעקב כישורי ניהול גבוהים, ידע טכנולוגי רחב, מנהיגות וחשיבה יצירתית.
יעקב מחזיק בתואר B.Sc. בתעשייה וניהול מאוניברסיטת אריאל, ישראל.

גארי בריזינוב

מייסד

גארי מביא כ- 30 שנות ניסיון בתפקידי ניהול, ייעוץ, אסטרטגיה, פיתוח והובלה של פרוייקטים טכנולוגיים מולטי-דיסציפלינריים מתקדמים, המשלבים חדשנות, מקצועיות, ראייה מערכתית ותפישת שירות ממוקדת-לקוח המאפשרים רצף שירות ורציפות עסקית בראייה של הנעת הארגון קדימה.
גארי הצטרף לקבוצת ALD בשנת 2010 כמנכ"ל ומייסד משותף של חברת קיופוינט טכנולוגיות מתוך ראייה להביא חזון וחדשנות. לפני שהצטרף לקבוצת ALD, בין תפקידיו, שימש מר בריזינוב כסמנכ"ל Professional Services בחברת אורכית-קוריג'נט, לאחר שירות של עשור ביחידה טכנולוגית.
גארי מביא איתו חדשנות וגישות אסטרטגיות תוך זיהוי מגמות ויצירת הזדמנויות עסקיות חדשות ותרגום יעיל של קונספט לפעולות על ידי פישוט ומימוש אתגרים מורכבים.
בוגר תואר שני בהנדסת סייבר ותואר שני במנהל עסקים (ארה"ב)

איתמר לוי

סמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות

לאיתמר תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת New Port ודיפלומה מטעם מכון אדלר בלימודי פסיכולוגיה.

איתמר מגיע עם מעל 20 שנות נסיון בניהול מכירות ולקוחות בשוק ה-IT  בישראל במגוון סקטורים:

ממשלתי, מונציפאלי, ביטחוני, פיננסי, הייטק ועוד.

איתמר מאמין בגישת ה- Customer Centric Selling  הממוקדת בהכרת הלקוח וצרכיו, הצגת ערך מוסף אמיתי, טיפוח דיאלוג דו-כיווני והתאמה לאילוצים של כל לקוח ולקוח כמו גם ללוחות הזמנים אותם הציב.

גישה זו הוכיחה עצמה לאורך השנים ככזאת המייצרת יחסים ארוכי טווח עם לקוחותינו ושביעות רצון גבוהה.

עבודה קשה והתמדה, בניית יחסי אמון, חתירה מתמדת למצוינות ומקצועיות ללא פשרות כך הוא מאמין הם הדרך הבטוחה להצלחה ושגשוג.

אורלי זלזני

מנהלת תפעול ומשאבי אנוש

אורלי סמנכ"לית תפעול ומשאבי אנוש , מובילה את מחלקת התפעול ומשאבי אנוש בחברה
לאורלי נסיון רב בניהול מסחרי ותפעולי בחברות הייטק וחברות בינלאומיות מובילות
לפני קיופוינט עבדה אורי כעצמאית במתן שירותי תפעול וכספים לחברות סטארט אפ . בהמשך עבדה כמנהלת תפעול וכספים בחברת הפינטק PARETIX , בה גם הייתה חלק מצוות ההנהלה.
לפני כן עבדה אורלי כמנכלית הישראלית של חברת המשחקים הבריטית CONNECT2MEDIA וכמנהלת מסחרית בחברת ALVARION.
לאורלי תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית, היא אוהבת טכנולוגיות ותמיד מחפשת מה חדש וחדשני וכיצד לשלב את אהבתה זו עם מציאת פתרונות עסקיים יצירתיים.

אריק ריטר

מנהל מכירות

לאריק 30 שנות ניסיון בתחום המכירות.
עובד בקיופוינט מאז הקמתה, כ- 10 שנים כמנהל מכירות.
אריק בעל יכולת הבאת הזדמנויות חדשות, שווקים חדשים, לקוחות אסטרטגיים.
בוגר BSC בהנדסת חשמל מהטכניון.

אירנה שרייב

סמנכ"ל כספים

לאירנה ניסיון של  מעל 15 שנה כמנהלת כספים.
בוגרת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים  מאוניברסיטת תל אביב.
אירנה החלה דרכה בחברת אגינקס הנדסה וניהול פרויקטים בניהול כספים וכך בנתה את דרכה בחברה. לפני כ-4 שנים, עם רכישת קיופוינט את חברת אגינקס החלה לעסוק בניהול כספים של כל הקבוצה.
אירנה עוזרת בבניית האסטרטגיה הכספית והעסקית של החברה ושותפה להצלחתה.

בין לקוחותינו

Taldor
Microsoft
הכנסת
מכבי
אלביט
VERINT
רשות שדות התעופה
עיריית תל אביב
כללית
משרד הבטחון
בנק לאומי
בנק הפועלים
הבנק הבינלאומי
בית חולים רמב
בית חולים שמיר
שומרה
סיני
AMDOCS
רפאל
INTEL